Klachtenprocedures
Welke klachtenprocedures hanteert Sarah’s Coaching?
Wanneer mensen om welke reden dan ook niet tevreden zijn met de diensten die ik bied, stel ik het zeer op prijs als ik daar persoonlijk van op de hoogte wordt gesteld. Ik zal er alles aan doen om een klacht te verhelpen of om misverstanden, teleurstellingen of niet waargemaakte verwachtingen op te lossen.
Klachten van klanten van Sarah’s Coaching worden in eerste instantie door Sarah’s Coaching zelf afgehandeld. De klachten dienen per email naar welkom@sarahscoaching.be gestuurd te worden. Binnen 5 werkdagen krijgt de klager een bevestiging van ontvangst.
Sarah’s Coaching zal in alle gevallen binnen vier weken reageren op een klacht. Daarna streeft zij ernaar om binnen twee weken de klacht op te lossen. Mocht deze termijn niet gehaald worden, dan wordt de klager op de hoogte gesteld van de situatie. Er wordt dan een nieuwe termijn vastgesteld waarbinnen de klacht zal worden afgehandeld.
Klachten worden altijd vertrouwelijk behandeld, wat betekent dat Sarah’s Coaching op geen enkele wijze inhoudelijke informatie betreffende deze klacht zal delen met derden tenzij daar toestemming voor gegeven is van de klager zelf.
Mocht de klager niet akkoord gaan met de oplossing van Sarah’s Coaching, dan kan hij/zij contact opnemen met onderstaande onafhankelijke derden:
EFT International: voor klachten mbt EFTconsulten en EFT opleiding. De voertaal bij deze commissie is Engels.
De Consumentenombudsdienst, een onafhankelijke geschillencommissie, contact https://consumentenombudsdienst.be/nl. Voertaal Nederlands.
Sarah’s Coaching legt zich neer bij het oordeel van de onafhankelijke derde en eventuele consequenties worden door Sarah’s Coaching afgehandeld. Alle correspondentie met betrekking tot de klachtenregeling zal door Sarah’s Coaching een kalenderjaar bewaard worden.